Curs comunicare online

Inscrie-te la cursul Comunicare Online pentru Administrația Publică

0 Flares 0 Flares ×

Institute for Digital Government vă invită să vă înscrieți la cursul de perfecționare Comunicare online in administratia publica PDF, ce va fi organizat pe 25-26 martie 2016.

Cursul se întinde pe durata a două zile și se adresează personalului din instituțiile publice cu responsabilități de comunicare, relații publice, social media, informare sau relații internaționale. De asemenea, cursul se adresează consilierilor și celor interesați de subiectul comunicării digitale, care își doresc să fie mai bine pregătiți cu privire la modul în care mediul online poate crește interacțiunea dintre cetățeni și autoritatea publică și poate îmbunătăți imaginea instituților publice locale.

Conținutul cursului este concentrat pe specificul comunicării în administrația publică locală și vă va ajuta să dobândiţi o mai bună înţelegere a reţelelor sociale şi a noilor tehnologii, pentru a dezvolta astfel comunicarea publică a instituţiei în care lucraţi.

Termenul limită de înscriere la curs este 15 martie 2016. Atenție – costul din document este pentru participanții din afara Bucureștiului, care vor beneficia de cazare și demipensiune pentru cele două zile de curs. Pentru participanții din București, costul este mult mai mic.

Dacă sunteți interesați să participați, puteți să folosiți oricare dintre contactele: andreea@digitaldiplomacy.ro sau 0729 045 546.

You Might Also Like

Published by

Andreea Hanganu

Peste 6 ani de experienta in comunicare si relatii publice, organizare de evenimente si comunicare online. Timp de 4 ani am coordonat strategia de comunicare in social media pentru una dintre cele mai mari reprezentante diplomatice din Romania, Ambasada Marii Britanii la Bucuresti.

One thought on “Inscrie-te la cursul Comunicare Online pentru Administrația Publică”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *