Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici (ANFP) organizează un concurs pentru identificarea bunelor practici din cadrul administraţiei publice în utilizarea social media.
Toate bunele practici înscrise în competiţie vor fi incluse într-un Ghid care va fi tipărit şi diseminat cu ocazia unei conferinţe, care va avea loc pe 22 aprilie în Bucureşti, iar cele mai bune 10 exemple vor fi premiate în cadrul evenimentului.
Așadar, îndemnăm reprezentanții instituţiilor şi autorităţilor publice, atât cele de la nivel central, cât și cele de la nivel regional ori local, să își înscrie cele mai reușite activități sau proiectele derulate prin intermediul rețelelor sociale. Termen limită este 13 martie 2015.
Pentru formularul de înscriere şi informaţii suplimentare, aici.
Așteptăm cu interes să vedem exemplele; știm și noi câteva care, cu siguranță, ar merita incluse.
Mult success tuturor!
One thought on “Concurs de bune practici in utilizarea social media de catre administratia publica din Romania”