Institute for Digital Government vă invită să vă înscrieți la cursul de perfecționare Comunicare online in administratia publica PDF, ce va fi organizat pe 25-26 martie 2016.
Cursul se întinde pe durata a două zile și se adresează personalului din instituțiile publice cu responsabilități de comunicare, relații publice, social media, informare sau relații internaționale. De asemenea, cursul se adresează consilierilor și celor interesați de subiectul comunicării digitale, care își doresc să fie mai bine pregătiți cu privire la modul în care mediul online poate crește interacțiunea dintre cetățeni și autoritatea publică și poate îmbunătăți imaginea instituților publice locale.
Conținutul cursului este concentrat pe specificul comunicării în administrația publică locală și vă va ajuta să dobândiţi o mai bună înţelegere a reţelelor sociale şi a noilor tehnologii, pentru a dezvolta astfel comunicarea publică a instituţiei în care lucraţi.
Termenul limită de înscriere la curs este 15 martie 2016. Atenție – costul din document este pentru participanții din afara Bucureștiului, care vor beneficia de cazare și demipensiune pentru cele două zile de curs. Pentru participanții din București, costul este mult mai mic.
Dacă sunteți interesați să participați, puteți să folosiți oricare dintre contactele: andreea@digitaldiplomacy.ro sau 0729 045 546.
One thought on “Inscrie-te la cursul Comunicare Online pentru Administrația Publică”