Exemplul de buna practica de astazi in social media vine dinspre Institutia Prefectului Municipiului Bucuresti, care a lansat pe pagina sa de Facebook o competitie interesanta – o „vanatoare” de informatii legate de activitatile institutiei. Castigatorul va fi consilierul Prefectului pentru o zi si va lua parte la toate activitatile si evenimentele din agenda sa.
Ce trebuie sa faceti:
Scotoceste pagina de Facebook si website-ul Institutiei Prefectului dupa raspunsuri la urmatoarele intrebari:
1. Care a fost tema ședinței Colegiului prefectural din luna februarie 2015? (indiciu: “date…”)
2. Ce sector se poate lăuda cu cele mai multe pieţe autorizate pentru comercializarea pomilor de Crăciun? (indiciu: « ITRSV«)
3. Codul portocaliu prognozează fenomene meteorologice periculoase de intensitate mare sau foarte mare? (indiciu: viituri pe râurile mici )
4. Ce instituţie a contribuit la organizarea Cupei Alfa 2015? (indiciu: servicii deconcentrate)
5. Unde s-au aflat reprezentanţii instituţiei în 29 ianuarie? (indiciu: vezi eveniment FB)
O data gasite informatiile, acestea trebuie trimise printr-un mesaj pe Facebook. Perioada de derulare a concursului este 24-31 martie 2015!
Gasiti mai multe detalii legate de „vanatoare” pe pagina lor de Facebook.
Eu va invit sa participati, cred ca este prima institutie care face o astfel de selectie in mod creativ si, de ce nu, aveti ocazia sa stati o zi intreaga cu Prefectul Capitalei si sa aflati care ii sunt indatoririle! Mult succes si felicitari pentru idee!
Published by